Abecon is al jaren ‘gold partner’ binnen het Microsoft Partnerprogramma (MPP), wat aangeeft dat Abecon het hoogste niveau van competentie en ervaring met Microsoft-technologie heeft bereikt. Eind 2010 is dit partnerprogramma omgezet in het Microsoft Partner Network (MPN). Sindsdien gelden striktere eisen voor partners die zich op het hoogste niveau willen onderscheiden.

Abecon heeft als een van de eerste Nederlandse Microsoft partners de Gold competentie voor Enterprise Resource Planning (ERP) behaald. Met deze Gold competentie kan Abecon zich nog scherper positioneren in de markt voor topklasse oplossingen op basis van Microsoft Dynamics AX, NAV en CRM. Abecon’s lidmaatschap van de exclusieve Microsoft Dynamics President’s Club benadrukt de nauwe samenwerking tussen de bedrijven.

meer informatie

True is een managed hostingprovider voor geoptimaliseerde web- en werkomgevingen. Sinds 2000 is True op jacht om het digitale landschap van organisaties op de meest slimme manier in te richten, zodat uw (potentiële) klanten optimaal interacteren via het web en uw medewerkers altijd en overal veilig met bedrijfsapplicaties en -data werken. True faciliteert een uitgebreide tech-operatie die continu en proactief web- en digitale werkomgevingen van opdrachtgevers optimaliseert.

Abecon schakelt regelmatig consultants, developers en projectmanagers van GreatCircle in voor kennisoverdracht op concrete projecten. Zo kunnen we waar nodig onze groei versnellen en zijn onze klanten altijd verzekerd van de hoogst mogelijke kwaliteit van onze dienstverlening.

Tot de klantenkring van Coresystems behoren zowel kleine en middelgrote ondernemingen als internationale concerns uit verschillende branches. Met de innovatieve Coresuite-oplossingen van coresystems kunnen bedrijfsprocessen optimaal en continu ondersteund worden. Hiervoor maken de apps gebruik van lokale informatie uit de ERP-omgeving en combineren deze in de cloud tot applicaties die vele extra’s bieden en die ook mobiel (bijv. op een iPhone) gebruikt kunnen worden.

Abecon heeft in de Benelux een wederzijds ‘strategische partnership’ met Columbus, waardoor Abecon Columbus in de Benelux vertegenwoordigt en voor grensoverschrijdende projecten ondersteuning biedt op de internationale Columbus-organisatie. Als franchisenemer van Columbus verkoopt Abecon naast de eigen bedrijfsapplicaties ook softwareoplossingen van Columbus.

Abecon en Columbus werken samen aan internationale projecten in de retail, productie- en foodbranche.

 

Dynamics user group is hét platform om kennis op te doen en ervaringen uit te wisselen met andere gebruikers. Zodat u het beste uit uw Dynamics NAV, AX en CRM programmatuur kunt halen. Kennisdeling en informatievoorziening staan centraal, maar contacten leggen en de krachten bundelen zijn minstens zo belangrijk. Want samen weten we meer en staan we sterker.

Met de ZAP BI Suite kunt u alle in uw organisatie aanwezige informatie systematisch verzamelen, analyseren, presenteren en verspreiden. Hierdoor krijgen u en uw medewerkers betere stuurinformatie en dus meer grip op de zaak. Deze ‘kant-en-klare’ en zeer gebruiksvriendelijke analyseoplossing helpt u om de enorme hoeveelheden data uit uw bedrijfssysteem om te zetten in informatie en kennis waarmee u uw organisatie beter kunt besturen. Via kritische prestatie-indicatoren (kpi’s) en dashboards kunt u uw prestaties eenvoudig monitoren.

Winnende logistieke ketens zijn in staat om zich snel aan te passen aan veranderende omstandigheden, niet alleen kosten-efficiënt maar ook met een flexibele operatie. We besteden onze tijd en kennis grotendeels aan onze klanten om hen op het gebied van voorraad te laten excelleren. Wij geloven dat een winnende Supply Chain een vereiste is om te overleven. Het beïnvloedt de EBITA (Earnings Before deduction of Interest, Tax and Amortisation) al gauw met meer dan 25%.

Al 23 jaar bedenken- en bouwen we samen met onze opdrachtgevers innovatieve internetoplossingen. De kracht zit hem in onze teams die samen met onze opdrachtgevers de best mogelijke oplossing bedenkt die aansluit bij jullie strategie. Onze teams bestaan uit ervaren consultants, ontwikkelaars en designers die periodiek werkende software opleveren. Voorbeelden van onze oplossingen zijn webshops, portalen, PIM/ MDM, apps en maatwerk applicaties.

We gaan voor duurzame relaties met al onze opdrachtgevers en partners. Opdrachtgevers waar we al meer dan 10 jaar mee samenwerken zijn geen uitzondering. Wij worden blij wanneer onze oplossingen mensen daadwerkelijk verder helpen en toegevoegde waarde leveren.
Innovadis verbindt.

Gladior B.V. & GmbH zijn full service online marketingbureaus met een focus op het optimaal vindbaar maken van uw website in Google met als doel maximale conversie. Hierbij wordt een breed portfolio van Search Engine Marketing concepten ingezet. Gladior is één van de grondleggers van zoekmachine marketing in Nederland.

COM4MID is een internationale alliantie van bedrijven die op Microsoft technologie gebaseerde zakelijke oplossingen ontwikkelen en leveren. Via deze alliantie worden naast branche- en horizontale oplossingen ook best practices en methodieken uitgewisseld. Ook werken de leden samen aan internationale projecten. De alliante streeft naar volledige marktdekking in West- en Oost-Europa.

Dynamicweb ontwikkelt software voor content management, e-commerce en online marketing. Door de integratie van deze software met Microsoft Dynamics NAV en Microsoft Dynamics AX zijn wij in staat om onze klanten te voorzien van krachtige online verkoop mogelijkheden die eenvoudig te beheren zijn.

FWI Information Technology ontstond in 2008 uit de fusie van Ecosys, powerDAT, SWS and Solutions Factory. Hierdoor werd het bedrijf van Leopold Födermayr en Franz Wildling in één klap de grootste leverancier van Microsoft Dynamics AX oplossingen in Oostenrijk en nr 1 in specifieke marktsegmenten zoals afvalmanagement en recycling.

SaaSplaza levert online toegang tot de Abecon standaardsoftware, Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics CRM en Microsoft Sharepoint. Vanuit vestigingen in Amstelveen en San Diego ondersteunt SaaSplaza partners in Europa en Amerika in het aanbieden van ‘software as a service’.

Actemium Supply Chain Solutions verbetert de efficiëntie op de werkvloer door real time identificatie en registratie. Ook is Actemium SCS specialist in ICT-mobiliteitsinfrastructuren.
ABECON EN ACTEMIUM
Voor Actemium is Abecon ‘preferred’ partner voor de zorg en de service- en installatiebranche. Abecon werkt ook samen met Actemium aan integratie van ICT-mobiliteit.

To-Increase is Independent Software Vendor (ISV) en Microsoft Gold Partner. To-InCrease ontwikkelt tools ter aanvulling op de Microsoft Dynamics standaardaardfunctionaliteit en distribueert deze via partners.
ABECON EN TO-INCREASE
Abecon ondersteunt klanten in het gebruik van de To-Increase e-Con product & sales configurator voor het configureren en berekenen van klantspecifieke producten en offertes vanuit Microsoft Dynamics.

De uit te voeren taken worden rechtstreeks verbonden met de relevante informatie in uw bedrijfssysteem. Zo kunt u gericht werken aan verdere proces- en productiviteitsverbetering. Controleproblemen en moeizame status-tracking en gebrekkig takenoverzicht behoren voorgoed tot het verleden. agilesWorkflow is geschikt voor bedrijven van elke omvang, en in alle soorten industrieën. De oplossing heeft het allerhoogste kwaliteitskeurmerk van Microsoft verworven: ‘Certified for Microsoft Dynamics NAV’. Abecon ondersteunt klanten in het gebruik van agilesWorkflow.

Mercash’ niet-branchegebonden oplossingen worden geïntegreerd met de branchespecifieke pakketten van Microsoft partners zoals Abecon. Daarmee bent u verzekerd van met het bedrijfssysteem geïntegreerde personele oplossingen die aanlsuiten op nieuwe regelingen en wijzigingen in het belasting- en/of sociale stelsel, met de bijbehorende functionele kennis.

Perfion is a Product Information Management (PIM) solution for companies with a complex product structure or need for multi-channel, multi-language communication.

With Perfion you get a single source of truth for product information which gives you control of all product data wherever they are applied. Perfion handles continuous changes in requirements without extra cost and is open to integrate with your existing IT-platform with help from your current IT partner.

Met Jet Reports kunt u, wanneer u maar wilt, alle gewenste informatie uit Microsoft Dynamics halen en deze weergeven, precies zoals u bedoelt. Via het in Excel geïntegreerde managementrapportagesysteemkunnen gebruikers zelf analyses en rapportages uitvoeren. Wereldwijd werken ruim 28.000 gebruikers in 50 landen met JetReports.

Abecon is een partnership aangegaan met SetRange, het expertisecentrum voor Microsoft Dynamics NAV softwareontwikkelaars. Hierdoor krijgt Abecon toegang tot een flexibele buffer van hoogwaardige ontwikkelcapaciteit voor complexe uitdagingen en innovaties. SetRange is opgericht door Derk Jan Oelemans met als doel om schaarse senior expertise en development-capaciteit beter te benutten. Oelemans richt zich al vanaf juli 1993 op softwareontwikkeling op het Microsoft Dynamics NAV-platform. Met het SetRange-team van softwaredevelopers ondersteunt hij zowel Microsoft-partners als -eindklanten.

ClickDimensions is dé marketing automation tool voor Microsoft Dynamics CRM. Door geavanceerde mogelijkheden op het gebeid van marketing biedt ClickDimensions de perfecte ondersteuning voor uw marketing afdeling. Het versturen van e-mailingen in eigen huisstijl gebeurd in een handomdraai. Ook het resultaat van de e-mailing op basis van het klikgedrag wordt weer in CRM bijgewerkt. Zo is deze informatie weer te gebruikt voor de volgende mailing.

Tegenwoordig heeft bijna iedereen een tablet en/of een smartphone. Met de BYOD (Bring Your Own Device) van tegenwoordig zijn ze niet meer weg te denken uit het zakelijk gebruik. Maar werkt uw Dynamics CRM omgeving al op de Tablet of Smartphone? CWR Mobile CRM 2011 biedt deze mogelijkheid, door Dynamics CRM via een app beschikbaar te stellen voor Sales, Marketing en Service professionals. Deze oplossing zorgt ervoor dat medewerker overal bij de gewenste gegevens kunnen, zowel offline of online. De oplossing is eenvoudig aan te passen op uw wensen en customizations in CRM.

De kracht van Dynamics CRM is de mogelijkheid om makkelijk en snel nieuwe customizations door te voeren. Loopt u toch tegen de grenzen aan van de customizations van Dynamics CRM? Of wordt het maatwerk in uw Dynamics CRM omgeving te complex? WaveXtend beidt een drietal uitbreidingen op customizations van Dynamics CRM die maatwerk beheersbaar maakt.

Een CRM omgeving staat vaak niet op zichzelf. Vaak vindt er een koppeling plaats met een ERP systeem om bijvoorbeeld de facturen te kunnen boeken. Maar ook eventuele koppelingen naar website komen veelvoudig voor. Scribe biedt de mogelijkheid om data te integreren of te migreren tussen verschillende systemen. De opzet van Scribe maakt het mogelijk deze koppelingen in te richten in plaats van te ontwikkelen. Door gebruik te maken van standaard adapters tussen CRM en bijvoorbeeld Dynamics AX, Dynamics NAV, Dynamics GP, Oracle etc. zijn koppelingen snel te realiseren.

Dynamics CRM biedt de mogelijkheid tot veel verschillende uitbreidingen, oftewel Extended Relationship Management. Faciliteert u cursussen/opleidingen voor uw klanten of eigen medewerkers, dan is Steer Course de oplossing. Door middel van de inzet van Dynamics CRM in combinatie met SharePoint en de Steer Course add-on heeft u de mogelijkheid uw cursussen te beheren en te plannen.

Zetadocs maakt het automatiseren en stroomlijnen van op papier gebaseerde processen tot een eenvoudige zaak, van overschrijvingsbewijzen voor uitgaande betalingen tot inkomende leveranciersfacturen. Met Zetadocs kunt u facturen persoonlijk afstemmen, plannen en produceren voordat ze in batches worden bezorgd. Rechtstreeks vanuit Dynamics NAV. Facturen worden na verzending automatisch geïndexeerd en gearchiveerd met de andere documenten met betrekking tot de klant of transactie.

Sana levert volledig geïntegreerde e-Commerce oplossingen voor Microsoft Dynamics NAV & AX dat producenten, groothandelaren en retailers helpt online te groeien, inclusief mobiele ondersteuning voor vertegenwoordigers. Sana is een Gold Microsoft Partner en gecertificeerd voor Microsoft Dynamics NAV & AX (CfMD).

IDYN is een wereldwijde ISV voor Microsoft Dynamics, gericht op horizontale oplossingen en add-ons voor Microsoft Dynamics NAV.

IDYN belangrijkste aandachtsgebieden zijn ontwikkeling en integratie oplossingen voor NAV Professionals om efficiënter en productiever te werken, e-commerce oplossingen voor Microsoft Dynamics NAV en standaard oplossingen om eindgebruikers te helpen bij het verbeteren van de productiviteit en gebruiksgemak. IDYN heeft meer dan 250 partners wereldwijd.

FileMaker is een toonaangevende leverancier van gebruiksvriendelijke databasesoftware voor informatiebeheer. FileMaker is flexibel en kan in verschillende behoeften voldoen, zoals het beheren van relaties, contacten, inventaris, activa, het verwerken van verkooporders en het volgen van projecten. De beste professionele FileMaker-ontwikkelaars behoren tot de FileMaker Solutions Alliance (FSA).

Centric levert moderne standaardsoftware voor organisaties in verschillende branches. Key2Begraven is Centric’s standaardapplicatie voor het administratief beheer van begraafplaatsen en crematoria. In Key2Begraven kan alles geregistreerd worden rondom graven, overledenen, rechthebbenden en crematies. Met dit systeem wordt op eenvoudige wijze de wettelijk voorgeschreven correspondentie uitgevoerd en worden na een begrafenis of crematie de financiën afgehandeld.

Wilt u op een goede manier uw bedrijfsafval laten ophalen en verwerken? Afvalgids.nl is een portal waar u onafhankelijke informatie vindt over de afval inzamelaars in uw provincie!

Afvalgids.nl is de portalsite voor ruim 7.500 afvalprofessionals in Nederland. Met nieuws, een branche agenda, een leveranciers overzicht, Wie is Wie in de branche en een vacaturebank bedient Afvalgids.nl middels de website en een dagelijkse nieuwsbrief de gehele doelgroep. Via de leadgenerator op de website vinden jaarlijkse duizenden bedrijven de juiste afval- inzamelaar / verwerker.

De websites van Abecon gebruiken (tracking- en profiling) cookies om bij te houden welke pagina’s u bezoekt. Meer informatie hierover kunt u vinden in onze cookie verklaring. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie over onze producten en diensten kunt u uiteraard ook telefonisch (088 – 058 02 00) of via E-mail (info@abecon.nl) contact met ons opnemen. Lees meer

Cookiestatement

Wat zijn cookies?

Een cookie is een eenvoudig tekstbestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser (zoals Firefox of Internet Explorer) op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. Cookies kunnen uw computer of de bestanden die op uw computer staan niet beschadigen. Daarnaast is het belangrijk te vermelden dat we met cookies geen personen, maar enkel computers identificeren.

Wat doen wij met cookies?

Abecon maakt gebruik van cookies. Door middel van cookies zijn wij in staat uw computer te herkennen wanneer u ons opnieuw bezoekt. Cookies worden bijvoorbeeld gebruikt om de voorkeuren die u heeft ingesteld voor een bepaalde dienst of webpagina vast te leggen. Met uw toestemming plaatst Abecon ‘tracking cookies’ op uw computer. Deze cookies worden gebruikt om bij te houden welke pagina’s u bezoekt, en zo een profiel van uw online surfgedrag op te bouwen. Dit profiel wordt niet gekoppeld aan uw naam, adres, e-mailadres en dergelijke, zoals bij ons wellicht bekend, maar alleen om onze website en advertenties af te stemmen op uw profiel zodat deze zoveel mogelijk relevant voor u zijn.

Hoe verwijdert u cookies

De meeste cookies hebben een vervaltijd, wat betekent dat ze na een bepaalde periode automatisch verlopen en geen gegevens meer van uw surfgedrag registreren. U kunt er echter ook voor kiezen de cookies voordat deze zijn verlopen handmatig via uw browser te verwijderen. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw browser. Wij willen u erop wijzen dat sommige tracking cookies , die adverteerder en website eigenaren inzicht geven in uw interesses, kunnen worden aan- of uitgezet via www.youronlinechoices.eu/nl bij “Jouw instellingen of www.youronlinechoices.com/nl/uw-advertentie-voorkeuren . U kunt daar ook aangeven welke bedrijven wel en welke niet uw surfgedrag mogen vastleggen. U kunt die ook met een druk op de knop organiseren. De cookies die uw wachtwoord, inlognamen en andere voorkeuren bijhouden kunt u aan- of uitzetten via uw browserinstellingen. U heeft het recht om te vragen om inzage in, correctie of verwijdering van uw gegevens. Om hierbij misbruik te voorkomen kunnen wij u vragen u adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dient u een kopie van de cookie in kwestie mee te sturen.

Deze cookies kunt u aantreffen

Google Analytics(_umta,_umtb,_utmc,_utmz)

Vervaltijd:

_utma: 2 jaar

_utmb: 30 min.

_utmc: sessie

_utmz: 6 maanden

Functie:

Google Analytics cookies worden geplaatst om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers op de website met als doel de website verbeteren en beter af te stemmen op de behoefte van haar bezoekers.

Google Adwords

Vervaltijd:

30 dagen

Functie:

Abecon plaats cookies voor het gebruik in Google Adwords en de informatie die deze cookies opleveren wordt gebruikt om Adwords te optimaliseren.

Online Succes

Vervaltijd:

(logger) 2 jaar

Functie:

Wordt gebruikt om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers op de website met als doel de website beter af te stemmen op de behoefte van haar bezoekers.

Social Media

De artikelen, afbeeldingen en/of video’s die op onze website bekeken kunnen worden, kun jij door middel van buttons delen via social media zoals Twitter en Youtube. Wij vinden het praktisch en handig om jou daar een mogelijkheid voor te geven. Voor het functioneren van deze buttons wordt gebruik gemaakt van social media cookies van de social media partijen, zodat deze jou herkennen op het moment dat jij een artikel of video wilt delen.

In het geval jij bijvoorbeeld op de knop ‘Vind ik leuk’ klikt of een opmerking schrijft, wordt de betreffende informatie door jouw browser rechtstreeks aan Facebook verzonden en daar door Facebook opgeslagen.

De social media partijen plaatsen dus bij jou een cookie, wij doen dat niet. Deze cookies maken het dus mogelijk dat jij, als ingelogde gebruiker van de geselecteerde social media, bepaalde inhoud van onze website kunt delen met anderen.

Voor de cookies die de social media partijen plaatsen en de mogelijke data die zij hiermee verzamelen, verwijzen wij naar de verklaringen die deze partijen op hun eigen websites daarover geven; zie de links hieronder. Let op dat deze verklaringen regelmatig kunnen wijzigen. Wij hebben daar geen invloed op.

· Facebook

· Twitter

· LinkedIn

· Youtube

Vragen?

Heeft u vragen over ons cookiestatement? Neem gerust contact met ons op.

Via aparte keuze op de site:

Privacy statement

Persoonsgegevens die wij verwerken

Abecon Informatiesystemen B.V. verwerkt persoonsgegevens over u doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vermelden wij een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

- Voor- en achternaam

- Geslacht

- Adresgegevens

- Telefoonnummer

- E-mailadres

- Gegevens over uw activiteiten op onze website

- Gegevens over uw surfgedrag over verschillende websites heen (bijvoorbeeld omdat dit bedrijf onderdeel is van een advertentienetwerk)

- Lijst met contactgegevens van de klant via een app

- IP-adres

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 jaar is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als u er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neemt u dan via het e-mail adres salessupport@abecon.nl contact met ons op, dan zullen wij deze informatie verwijderen.

Waarom we gegevens nodig hebben

Abecon Informatiesystemen B.V. verwerkt uw persoonsgegevens, voor de volgende doelen:

- Het afhandelen van uw betaling

- Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder

- U te kunnen bellen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren

- U te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten

- Om goederen en diensten bij u af te leveren

- Voor analyse van uw gedrag op de website om daarmee onze website te verbeteren en ons aanbod van producten en diensten af te stemmen op uw voorkeuren.

- Voor het volgen van uw surfgedrag over verschillende websites waarmee wij onze producten en diensten afstemmen op uw behoefte.

Hoe lang we gegevens bewaren

Abecon Informatiesystemen B.V. zal uw persoonsgegevens niet langer bewaren dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld.

Delen met anderen

Abecon Informatiesystemen B.V. verkoopt uw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die uw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van uw gegevens. Abecon Informatiesystemen B.V. blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.

In kaart brengen websitebezoek

Abecon Informatiesystemen B.V. gebruikt alleen technische en functionele cookies, en analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Bij een eerste bezoek van een website van Abecon wordt u om toestemming gevraagd voor het plaatsen van de hiervoor genoemde cookies. Uiteraard wordt u op dat moment de mogelijkheid geboden om hier niet mee in te stemmen. In dat geval zal geen van de voorgaande cookies worden aangemaakt U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering sturen naar het e-mail adres salessupport@abecon.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs bij het verzoek mee te sturen. Hierbij vragen we u om in deze kopie uw pasfoto en burgerservicenummer (BSN) zwart te maken. Dit ter bescherming van uw privacy. Abecon Informatiesystemen B.V. zal zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek reageren.

Beveiliging

Abecon Informatiesystemen B.V. neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons op via het e-mail adres salessupport@abecon.nl

Verberg melding